Fandom

Halo Wiki

Iωάvvης-117

58pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Όταν ο John ήταν ένα παιδί, έζησε στην πόλη Elysium στον πλανήτη Eridanus II. John-117 λέγεται ότι είχε καστανά μαλλιά, φακίδες, και μια μικρή διαφορά μεταξύ του εμπρός δόντια. Στο Halo: Η πλημμύρα, η μητέρα του ήταν, όπως αναφέρθηκε και smelled είδος του σαπουνιού. Κατά την ηλικία των έξι ετών, που είχε προσδιοριστεί από την Δρ Catherine Elizabeth Halsey ως ένα προσχέδιο των 150 υποψηφίων για το πρόγραμμα SPARTAN-II. John ήταν μια ιδανική φυσική υποψήφιος, στέκεται το κεφάλι ψηλότερα από συμμαθητές του, έχοντας τέλεια φυσικό, που διαθέτει μεγάλη δύναμη, που παρουσιάζουν ταχεία αντανακλαστικά, και έχοντας μια επιθετική ώθηση για τη νίκη.Όταν Δρ Halsey και Υπολοχαγέ Jacob Keyes επισκέφθηκε Eridanus ΙΙ της μελέτης του, ήταν εντυπωσιασμένος με τη διανόηση και την τύχη. Στην τελική δοκιμή του βιωσιμότητα ως υποψήφιος, του ζητήθηκε να προσδιορίσει ποια πλευρά ενός παλαιού νομίσματος θα γης για. Θα έβλεπε την νομίσματος καθώς πέταξε στον αέρα και που αλιεύθηκαν πριν από αυτό θα μπορούσε να γη, σωστά αναφέρει ποια πλευρά είχε την όψη προς τα πάνω. John και 74 άλλοι έξι ετών ήταν "υπηρετούν", συγκεκαλυμμένα απήχθησαν από τα σπίτια τους και να αντικατασταθεί με το Flash κλώνοι, τα οποία αργότερα πέθανε. Όλοι όσοι ήταν εγγεγραμμένοι στην SPARTAN πρόγραμμα δεν ήταν ποτέ σε θέση να επικοινωνούν με τους γονείς τους και πάλι. John ξεκίνησε μια νέα ζωή, την εκπαίδευση με τους άλλους Σπαρτιάτες υπό αρχικελευστής Franklin Mendez για οκτώ χρόνια στην ιστορία της, η στρατιωτική στρατηγική, τα όπλα, και την φυσική κατάσταση. Είναι νωρίς ενώνονται με Kelly και Σαμ, ο οποίος θα είναι ο μόνος στενούς φίλους που θα έχουν ποτέ. Sam πρόωρο θάνατο του σε μια έκρηξη στο 2525 στα χέρια του John φώνου επηρεάζεται βαθιά.

Όταν οι Σπαρτιάτες ήταν οκτώ ετών, πήγαν σε μια αποστολή κατάρτισης στην οποία είχαν πέσει σε ένα δάσος που βρίσκεται σε μια βαθιά του Reach της καλυμμένη με χιόνια οροσειρές και αναμένεται να λάβουν για την ασφαλή εξαγωγή τους Pelican. Τα παιδιά είχαν επίσης οδηγίες για να αφήσει το τελευταίο παιδί που φθάνει τα πίσω, ή η τιμωρία θα είναι επώδυνη, αλλά John-117 γνώριζε ότι δεν μπορούσε να το κάνει αυτό. Αυτό τον έκανε ο αρχηγός λέει τώρα. Μετά λένε οι Σπαρτιάτες πού να συναντηθούμε, οι Σπαρτιάτες για να εξεταστεί ως ηγέτη τους τον ρόλο που είχε αρχικά έκπληξη που πρέπει να δοθεί, αλλά ανέλαβε. Όταν η ομάδα προέρχονταν από το Pelican, ήταν καλυμμένα από ενόπλων ανδρών. Αυτοί οι άνδρες είχαν πράγματι ΣΑΗΕ στρατιώτες, αλλά δεν ήταν ενιαία, και εκτός από το γεγονός ότι οι Σπαρτιάτες δεν μπορεί να έχει δει πριν από πεζοναύτες, εσφαλμένα, ως εκ τούτου μια εχθρική απειλή. John νωρίς έδειξε το βαθμό αντίληψης στην κριτική σκέψη και την τακτική, που δεν επιθυμούν να θεωρούμε δεδομένο ότι οι φύλακες θα ήταν φιλική προς τα παιδιά. Ήρθε με ένα σχέδιο για να λάβει τη άνδρες κάτω, το dropship δέσμευσης, και να εξασφαλιστεί η ασφαλής άντληση κάθε μέλος της ομάδας, όπως δήλωσε βέβαιος ότι ήταν η τελευταία που ήρθατε. Για να το κάνετε αυτό κατέληξε αεροπειρατεία ενός ΣΑΗΕ dropship με τη βοήθεια της Deja, και χτύπησαν τον άνδρες με πολλές πέτρες και τα πόδια, προκαλώντας σοβαρές βλάβες στους πεζοναύτες, και ακόμη και θάνατο. Επικεφαλής Mendez δεν ήταν ικανοποιημένος, ως ένα, John επίθεση του πεζοναύτες, και δύο, κανείς δεν είχε μείνει πίσω. Αλλά ο Δρ Halsey αναγνωρίζεται από δική του πρωτοβουλία, και να προωθηθεί η Ομάδα Leader των Σπαρτιατών. Μετά από αυτό, παρά την αύξηση των άλλων Σπαρτιάτες στο βαθμό και τουλάχιστον ένα ζευγάρι αυξάνεται να οδηγήσει τις δικές τους ομάδες, παρέμεινε η de facto ηγέτη των Σπαρτιατών.

Στην ηλικία των 14, John υπέστη η επικίνδυνη και επίπονη διαδικασία της αύξησης που προκάλεσε το μεγαλύτερο μέρος των υποψηφίων Σπαρτιάτης να πεθάνει, ή να είναι σωματική αναπηρία. John-117 ήταν μία από 33 Σπαρτιάτες που έκανε μέσω της διαδικασίας ανέπαφη, ενώ τα υπόλοιπα που μπορούν ακόμη να λειτουργούν απεστάλησαν στην απασχόληση εντός της Υπηρεσίας Πληροφοριών του Ναυτικού. Όταν ο John ήταν μόνο 14 ετών, είναι, επίσης, ότι έχει ένα σύνολο 18 ετών Ολυμπιακή αθλητής. Η ουσία, πήρε γίνει αργός χρόνος για να έχουν καλύτερα αντανακλαστικά και του δώσει δύναμη, αν και η επαυξήσεις ανηλίκου ασθενειών που προκαλούνται, όπως τα μάτια του η αιμορραγία το πρωί, διαρκή πονοκέφαλο, τα οστά και πληγώνει λόγω της μοσχεύματα.

Πρόωρη Στρατιωτική CareerEdit

John-117 της πρώτης αποστολής ήταν εναντίον ανταρτών στη ζώνη των αστεροειδών Eridanus συστήματος, όπου ήταν το σπίτι του κόσμου που βρίσκεται. Τον πυροβόλησαν στα πλευρά από ζώντα σφαίρες ενώ οδηγεί την ομάδα να συλλάβει ηγέτης ανταρτών συνταγματάρχης Robert Watts, χωρίς μεγάλο βαθμό τον τραυματισμό του. Έλαβε Μωβ Καρδιάς μετά την αποστολή αυτή.

Λίγο μετά την πρώτη επιτυχημένη αποστολή, τόσο ο ίδιος όσο και ο Σπαρτιάτες ενημερώθηκαν για τη σφαγή, η οποία πραγματοποιήθηκε στις Harvest λίγο μετά την πρώτη επαφή με το Σύμφωνο. Λίγο καιρό αργότερα, το ΣΑΗΕ Κοινοπολιτείας, υπό τις διαταγές του Καπετάν Γουάλας, που οι Σπαρτιάτες και Δρ Halsey στην Δαμασκό σε εγκαταστάσεις δοκιμών Chi CETI, εφόσον λάβει την MJOLNIR Mark IV Powered Assault Armor. Όταν το πλοίο επίθεση Σύμφωνο της Κοινοπολιτείας, ο John και οι Σπαρτιάτες πήραν μέρος στην πρώτη τους μάχη με το Σύμφωνο. Οι Σπαρτιάτες που ξεκίνησε με προωστήρες από Pelican dropship. Κάθε Σπαρτιάτης είχε αμόνι πυραύλων με αυτά και να καταστρέψει ένα Σύμφωνο πλοίου. Μόνο δύο άλλες Σπαρτιάτες για να γίνει αυτό με το πλοίο John, και άρχισε με μια τρύπα στο κύτος, η οποία έχει τεθεί εκεί από ένα MAC γύρο από την Κοινοπολιτεία. Οι Σπαρτιάτες ήταν Samuel-034-087 και Κέλι. Θα κατορθώσει η αποστολή και οι ανατίναξε το Σύμφωνο πλοίο, αλλά έχασε Sam στη διαδικασία λόγω παράβασης κατά του κοστούμι, ώστε δεν μπορεί να πάει πίσω στο κενό. Αυτή η πρώτη νίκη κατά του ΣΑΗΕ φώνου John έδειξε ότι το Σύμφωνο θα μπορούσαν να χτυπιούνται, αλλά με υψηλό κόστος. Ιωάννη και την παραμονή του αγώνα Σπαρτιάτες θα το Σύμφωνο για τα προσεχή 27 χρόνια, η MJOLNIR απασχολώντας Mark V πανοπλία.

John επιδίδεται σε πάνω από 200 αποστολές κατά της Σύμβασης, συμπεριλαμβανομένης και της Μάχης της Ιεριχώ VII, όπου και μια χούφτα Σπαρτιάτες μόνη της σκοτώθηκαν πάνω από χίλιοι Πεζοναύτες (πυργίσκων ο οποίος είχε και αεροπορική υποστήριξη), και η μάχη του Octanus Sigma IV, στην detonated την οποία μια πυρηνική βόμβα για την εκκαθάριση όλων των δυνάμεων του εχθρού από τον πλανήτη. Αυτό ήταν ένα από λίγα μόνο ΣΑΗΕ νίκες κατά της Σύμβασης. Μια κρυστάλλινη δεδομένων ανακαλύφθηκε κατά τη διάρκεια αυτής της αποστολής, η οποία περιείχε συντεταγμένες της εγκατάστασης 04 και οδήγησε μέχρι τα γεγονότα της Alpha Halo. Έλαβε επίσης κάθε μετάλλιο εκτός από το POW (αιχμάλωτος πολέμου) μετάλλιο. Είναι, επίσης, θεωρείται ο πιο τυχερός και το πιο γενναίο από τους Σπαρτιάτες.

Η Μάχη του Reach, αν και σύντομη, είχε μεγάλη σημασία για τον John. Αυτό ήταν έλαβε την MJOLNIR Mark V πανοπλία που έχει βελτιστοποιηθεί για την Σπαρτιατική επαυξημένης φυσιολογία. Η πλειοψηφία των Σπαρτιάτες πήγαν στην επιφάνεια του πλανήτη για την προστασία MAC γεννήτριες. John, με την Λίντα και ο James, απεστάλησαν σε docking station χωρίς εγγυήσεις για την προστασία των δεδομένων NAV. Εάν η Σύμβαση αυτή θα λαμβάνεται μάθετε την τοποθεσία της γης, η οποία εξακολουθεί να είναι στενά φυλασσόμενο μυστικό, και ένα από τα λίγα που είχαν αφεθεί από το Σύμφωνο. John ήταν επιτυχής, αλλά με μεγάλο κόστος. Λίντα και ambushed του James ήταν σύμφωνο ελίτ και James πέθανε, και έγινε κριτική Linda τραυματίες. John αποθηκεύονται άλλες τέσσερις πεζοναύτες συμπεριλαμβανομένων Λοχία Avery Johnson. Η ομάδα επέστρεψε στο κλιμάκιο του φθινοπώρου και τοποθετήθηκε σε CRYO ύπνο, όπως το πλοίο εγκαταλείψει το Reach και, μετά το πρωτόκολλο Cole, πήγε στο Slipspace στις ελπίδες που οδηγούν μακριά από το Σύμφωνο Γη.

Also on Fandom

Random Wiki